Sharing knowledge about Computer system and Networking course.

Post Top Ad

Pages

Friday 3 February 2017

Biodata blogger????

Dengan nama ALLAH yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

                πŸ‘‹okehhh!!!Assalamualaikum gaiisss ni first post aku untuk blog ni kehh πŸ‘‹
So gais nama title pun biodata takkan nak tulis biodata macam zaman 90an dulu kan?hahah(saja gelak modal takde nak post)

*Biodata zaman 90an dulu*
Okay nama diberi Muhammad Danial Firdaus Bin Mohd Hassan Sukri.Alah kalau tak biasa , panggil bro pun aku selesa je hahah(pun takde modal).Umur 18 tahun dan lahir pada 2 Januari 1999 . Sama tarikh lahir?yes ada geng!Kenapa tak lahir 1 Januari je?Sorry dalam perut ibu takde kalendar haha (punchline hambar).Seterusnya(skema karangan lah ni),hobi aku main game , memancing, konvoi motor , tidur, makan , minum , dan tangkap gambar pemandangan.So sekarang aku ada hobi baru lah ye (blogging) Insya Allah ada rezeki kita vlog pulak enn hehe.Aku suka  minum neslo(Nescafe+Milo haa pelik enn)tak pun air limau ais atau orang kata ais kosong campak limau padu hahaha.Makanan pulak?Semua jenis nasi goreng hehe.Erm lain pulak eh,aku ni jenis pemalu and gelabah kalau jumpa orang aku tak kenal tapi jangan risau dah kenal nanti aku mesti kawteam ngamsoi punya lah haha so jangan segan nak nyembang laki pompuan aku boleh buat memberπŸ˜‰Tujuan?Yes tujuan aku buat blog saja je berkongsi ilmu dengan korang yang berminat belajar tentang komputer dan rangkaian(tu course/kursus yang aku ambik dekat kv aku).


Ni lah kv aku tahun 2015 haa tekalah sendiri kv apa yeπŸ˜‚.


Okey for next post aku akan ceritakan tentang macam mana aku boleh masuk kv ni ye!Teruskan membaca dan support aku!πŸ‘Chiaww!

1 comment:

  1. titanium wire - Titsanium Wire Grup
    Titsanium Wire Grup is a ceramic wire for a where is titanium found copper wire. titanium security It is designed micro touch trimmer as a flexible revlon titanium max edition material titanium hair for the purpose of cutting or

    ReplyDelete